International workshop Mediterranean blind & japanese sudare (part II)

By |

Entre els dies 20 i 24 de setembre de 2017 ha tingut lloc a Barcelona el Workshop Internacional Mediterranean blind & Japanese sudare. El workshop va iniciar dimecres dia 20 amb un acte al Pavelló Mies van der Rohe, i va continuar el seu desenvolupament a l’ETSAB. Durant aquests dies, estudiants de nombrosos països, entre els quals un grup d’alumnes de la Waseda University de Tokio, van poder assistir a sessions tècniques sobre el tema i visitar diferents edificis a Barcelona on la persiana mediterrània té un paper important dins el disseny. El workshop va continuar amb la realització d’un treball que girés entorn del tema de la persiana, presentat el dia 24 a la tarda.

El workshop ha estat organitzat pel professor Carlos Alonso, membre del grup AiE, i ha comptat amb la participació de les professores, i també membres del grup AiE, Cristina Pardal i Judit López.

20170922_PRESENTACIO_CRISTINA1

20170921_PRESENTACIO_TAKESHI